مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 16:052019-12-14پزشكي

 هشدار نسبت به فعالیت غیر قانونی فرقه های منحرف با موضوع انرژی درمانی


درپی دستگیری اعضای دوفرقه نوظهور در استان اردبیل با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج)، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان درباره فعالیت غیر قانونی و فرقه ای افراد منحرف وسود جو با موضوع انرژی درمانی هشدار داد.

- درپی دستگیری اعضای دوفرقه نوظهور در استان اردبیل با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج)، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان درباره فعالیت غیر قانونی و فرقه ای افراد منحرف وسود جو با موضوع انرژی درمانی هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای اردبیل اخوان اکبری رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در این خصوص گفت: غیر از طب مدرن، روش هایی برای درمان بیماری ها با عنوان طب مکمل وجایگزین وجود دارد که برخی از این روش های مورد تایید است.

وی با اشاره به برخی از روش های درمانی که مورد تایید نبوده ولی با عنوان طب مکمل تبلیغ و سوء استفاده می شود افزود: انرژی درمانی یکی از موارد غیرقانونی است که متاسفانه افرادی با سودجویی از این روش برای درمان برخی بیماری ها بویژه بیماری های خاص وصعب العلاج سوء استفاده می کنند که به هیچ وجه مورد تایید وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران نبوده و روش ثابت شده علمی برای درمان بیماری ها محسوب نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 هشدار نسبت به فعالیت غیر قانونی فرقه های منحرف با موضوع انرژی درمانی

 هشدار نسبت به فعالیت غیر قانونی فرقه های منحرف با موضوع انرژی درمانی